Instytut Humanites zaprasza na VII Konferencję dla Liderów Biznesu

5 MARCA 2020, ul. Chałubińskiego 8, Warszawa

KONFERENCJA DLA LIDERÓW BIZNESU, KTÓRZY WIERZĄ, ŻE MIARĄ PRAWDZIWEGO SUKCESU
JEST ZARÓWNO WYNIK JAK I SPOSÓB JEGO OSIĄGANIA.

AGENDA

8:00 – 8:30

Rejestracja i poranna kawa

9:00 – 9:10

Otwarcie konferencji

/ Zofia Dzik, Roman Wieczorek

SEKCJA I – LIDER – CZŁOWIEK

9:10 – 9:40

Za wolno czy za szybko? O zdolności i niezdolności człowieka do adaptacji.

/ Marcin Balicki

Antropologiczno-filozoficzne spojrzenie na ludzkość i możliwości adaptacji. Jakie lekcje możemy wyciągnąć z tysięcy lat doświadczeń człowieka w zakresie przystosowywania się do zmieniającego się świata? Co jest zmienne a co stałe w zmianie?

9:40 – 10:05

Na ile jesteśmy wolni, na ile zniewoleni?

/ Roman Bielecki OP

Co jest źródłem wolności? Jak w wolności się nie zgubić? Na ile dzisiejsi liderzy są wolni, na ile zniewoleni? Czy dają wolność innym, czy zniewalają?

SEKCJA II – LIDER W RELACJI

10:05 – 10:30

Między chaosem a harmonią.

/ Prof. Andrzej Wysmołek

Żyjemy w czasach „Pomiędzy” – czyli jak pisał Zygmunt Bauman – Interregnum. Jaka jest rola tych stanów? Czy jest taki stan, do którego w naturalny sposób dąży wszechświat? A my ludzie? Jaka jest nasza rola w tworzeniu chaosu i harmonii każdego dnia?

10:30 – 10:45

Podróż

/ Piotr Gospodarczyk i Muzycy Świata

10:45 – 11:10

Przerwa kawowa

11:10 – 11:35

Kto dziś bierze odpowiedzialność za Słowo?

/ Andrzej Seweryn

„Na początku było Słowo…” Czy dzisiejsi liderzy dostatecznie biorą odpowiedzialność za Słowo? Słowo, które buduje i słowo, które burzy. Jak uczyć się uważności Słowa w pracy, w domu, publicznie. Jak brać odpowiedzialność za słowo, w przestrzeni, gdzie tak łatwo schować się za nickiem, a w dyskursie publicznym nie ma świętości?

SEKCJA III – LIDER W BIZNESIE I W GOSPODARCE

11:35 – 12:15

Kto jest gotowy na transformację?

/ Prof. Barbara Fatyga

Kto się i jak uczy, a kto potrzebuje korepetycji i z jakiej dziedziny? Co jest w życiu i w pracy ważne dla poszczególnych pokoleń? Jak budowane są relacje, jak wygląda czas wolny i miejsce dla sztuki? Jakie kompetencje mają poszczególne pokolenia i jak są gotowe na transformację? Kto ma szansę poradzić sobie z nią najlepiej? Jakie są fakty i mity pokoleniowe w świetle badań?

12:15 – 12:35

Przywództwo w edukacji. Czy szkoła sprosta wyzwaniom technologicznej i społecznej transformacji?

/ Dorota Lisowska, Anna Wyczlińska, Agnieszka Żak

Kto i jak zmienia polską edukację? Jak definiować i budować kompetencje przyszłości? Jaka jest prawdziwa rola szkoły w przygotowaniu młodzieży do współczesnego rynku pracy? Jak skutecznie łączyć doświadczenia świata biznesu ze światem edukacji? Czego najbardziej potrzebują liderzy zmiany w edukacji, żeby być skutecznym?

12:35 – 13:15

Chmura oczyma młodych – nieodzowny element transformacji czy marketingowy twór?

/ Paweł Jakubik, Ewa Zborowska, Adam Marciniak, Mariusz Chudy, Studenci Akademeia High School

Co naprawdę wiemy o chmurze? Co budzi najwięcej obaw w chmurze i co na to jej twórcy? Czy chmura chmurze równa? Co nowego wniesie chmura krajowa?

13:15 – 13:20

Podróż

/ Piotr Gospodarczyk i Muzycy Świata

13:20 – 13:50

Przerwa kawowa + snack

13:50 – 14:10

Leading with Purpose. Człowiek i Technologia.

/ Zofia Dzik

Jakie są główne trendy w biznesie i technologii? Czy biznes i globalne trendy technologiczne oraz proste potrzeby ludzi mają szansę na prawdziwe spotkanie?

14:10 – 15:00

Panel

AI i Big Data – nieograniczone możliwości, a etyka.

/ Paweł Borys, Prof. Barbara Fatyga, Zofia Dzik, Aniela Hejnowska, Wiktor Schmidt, Józef Wancer

Kto i jak stawia granice w obszarze nowych technologii? Jak podejmować decyzje w sytuacjach bez wyjścia? Czy standardy ESG są listkiem figowym czy elementem faktycznej zmiany?

SEKCJA IV – LIDER 5 POZIOMU (CZŁOWIEK, BIZNES, SPOŁECZEŃSTWO)

15:00 – 15:15

IT for Good

/ Karolina Długosz, Dorota Piotrowska

Jak branża IT może się samoregulować? Zrównoważony, cyfrowy świat, w którym każdy może realizować swój pełny potencjał. Od czego zacząć i jak znaleźć się w gronie liderów nowego biznesu?

15:15 – 15:50

KEY NOTE SPEAKER
Gdzie są moje granice w biznesie i życiu?

/ Grzegorz Dzik, rozmowę poprowadzi Joanna Rubin

Moje wartości. Co jest dla mnie kluczowe w życiu i w biznesie? Jak łączyć cele osobiste z rentownością biznesu? Jak dawać ludziom wolność? Jak uczyć wolności swoje dzieci? Moje najważniejsze doświadczenie/punkty zwrotne w życiu? Jaką najważniejszą lekcję Jaką radę dałbym komuś kto zaczyna swoją drogę w biznesie, w życiu? Dokąd zmierza świat i gdzie warto postawić granice w biznesie i w życiu?

15:50 – 15:55

„Na początku było Słowo …”, a teraz na zakończenie

/ Józef Wancer

15:55 – 17:00

Zakończenie i lunch w foyer

DLA KOGO?

Konferencja dla Liderów Biznesu, którzy:

  • widzą potrzebę zmiany podejścia do zarządzania,
    ponieważ klasyczne i dotychczasowe metody już się
    nie sprawdzają,
  • są znużeni konferencjami, które niewiele wnoszą
    i są gotowi prawdziwie wziąć odpowiedzialność
    za siebie i swoje otoczenie,
  • nie do końca rozumieją nowe pokolenia, które kierują
    się innym sposobem myślenia i własną hierarchią
    wartości.

DLACZEGO WARTO?

Bo konferencja to:

  • brakujący element Spójnego Przywództwa w praktyce,
  • wyjątkowe połączenie sztucznie dzielonych obszarów
    życia, w myśl tezy, że mamy jedno życie w różnych rolach,
  • podejście życiowe, pragmatyczne, a nie idealistyczne,
  • unikatowa, kameralna atmosfera,
  • koncentracja na faktyczny wpływ i zmianę,
  • możliwość poznania oryginalnego sposobu
    dokumentowania na żywo – Graphic Recording,
  • Całość dochodu z Konferencji jest przeznaczona
    na dofinansowanie XI edycji Akademii Przywództwa
    Liderów Oświaty (APLO) – Projektu Instytutu
    Humanites, służącego rozwojowi dyrektorów
    szkół z całej Polski, aby dyrektor był liderem, a nie
    tylko administratorem. APLO to obecnie ponad 500
    absolwentów. www.aplo.pl

KORZYŚCI:

ico-01

Dla ciebie:

  • Poszerzenie skali swojego przywództwa
  • Skuteczne zarządzanie w zgodzie z wartościami
  • Tworzenie lepszych relacji z najbliższymi
  • Znaczenie inteligencji emocjonalnej w praktyce
  • Znalezienie inspiracji do samorozwoju
ico-02

Dla twojej firmy:

  • Budowanie firmy opartej na zaufaniu
  • Klucz do zamiany kontroli na motywację
  • Wzrost zaangażowania pracowników *

*Szczęśliwy człowiek jest o 32% bardziej oddany firmie i aż o 125% bardziej odporny na wypalenie zawodowe.

ico-03

Dla twojej rodziny:

  • Świeże spojrzenie na relacje
  • Pobudzenie do zaciekawiania się drugą osobą i podtrzymywania ognia
ico-04

Dla społeczeństwa:

Szczęśliwy człowiek =
zaangażowany pracownik =
szczęśliwszy, lepszy rodzic,
małżonek = lepsze relacje =
dojrzalszy młody człowiek =
dojrzalsze społeczeństwo

PRELEGENCI:

Marcin Balicki (1)

Marcin Balicki

Prezes Zarządu Millennium Leasing Sp. z o.o., Wiceprzewodniczący Związku Polskiego Leasingu, odpowiedzialny za digitalizację. Założyciel i moderator grupy dyskusyjnej na LinkedIn Filozofia przy sobocie (Polska) oraz współprowadzący (wraz z Darią Andrews i Łukaszem Rafałem Stojak) grupę Filozofia przy sobocie (Estetyka). Niemal w każdą sobotę można go tam wirtualnie spotkać w nieskrępowanej dyskusji o filozofii, zarzadzaniu, rozwoju osobistym czy sztuce. Dyskusje – bez szarlatanerii i chodzenia na skróty – w miejscu, w którym każdy może zderzyć swoje doświadczenia i perspektywę z doświadczeniami innych, są przede wszystkim praktyką krytycznego myślenia, które jest jedną z kluczowych kompetencji XXI wieku. Autor książki „Niepokój, czyli 19 pigułek uważności” i esejów na portalu wszystkoconajwazniejsze.pl

O.Roman Bielecki

Roman Bielecki OP

Dominikanin, absolwent prawa KUL i teologii PAT. Od 2010 roku redaktor naczelny miesięcznika „W drodze”. Współautor z Katarzyną Kolską książek: „Smaki życia” – rozmowy z polskimi ludźmi kultury i wywiadu rzeki z jedynym polskim trapistą Michałem Zioło „Po co światu mnich?”. Regularnie pielgrzymuje do Santiago de Compostela. Mieszka w Poznaniu.

Paweł Borys

Paweł Borys

Prezes Polskiego Funduszu Rozwoju. Ekonomista i menadżer, specjalizujący się w bankowości, rynku kapitałowym i polityce gospodarczej. Przewodniczący Rady Nadzorczej Banku Gospodarstwa Krajowego. Członek Rady Naukowej Instytutu Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur. Od maja 2010 do kwietnia 2016 roku dyrektor zarządzający w PKO Banku Polskim S.A., odpowiadający za obszar analiz ekonomicznych, strategię i rozwój grupy kapitałowej oraz relacje inwestorskie. Uczestniczył w opracowaniu i wdrożeniu dwóch strategii rozwoju PKO BP S.A., w efekcie których znacząco umocnił pozycję lidera rynku bankowego w Polsce. W 2013 roku został uznany przez miesięcznik Sukces za jednego z najlepszych polskich menadżerów przed czterdziestką.

Mariusz_Chudy

Mariusz Chudy

Dyrektor Zarządzający w Accenture Polska. Odpowiada za praktykę Intelligent Cloud and Infrastructure. Posiada wieloletnie doświadczenie w sektorze IT, które zdobył realizując projekty zarówno z obszaru infrastuktury IT, aplikacji jak i transformacji cyfrowej dla klientów z sektora finansowego i telekomunikacyjnego. W latach 2015-18 jako wiceprezes spółki Integrated Solutions odpowiadał za realizację jednych z największych wdrożeń informatycznych, a także za codzienne operacje spółki. Ukończył studia Executive MBA na prestiżowej brytyjskiej uczelni Henley Business School. Jest również absolwentem Wydziału Elektroniki i Technik Informacyjnych Politechniki Warszawskiej oraz Wydziału Zarządzania Uniwesytetu Warszawskiego.

DługoszKarolina

Karolina Długosz

Sustainability Lead w Netguru, gdzie odpowiada za zrównoważony rozwój firmy zgodnie z koncepcją B-Corporation, która wykorzystuje siłę biznesu do rozwiązywania problemów społecznych i środowiskowych. Buduje i rozwija strategię Sustainability w obszarach Tech for Good, inclusive workplace, angażuje społecznie pracowników i współpracuje z organizacjami pozarządowymi. Karolina ma ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze Odpowiedzialności Społecznej i Zrównoważonego Rozwoju. Doświadczenie zdobywała w Danone, Capgemini i we współpracy z wieloma organizacjami pozarządowymi. Jest laureatką nagrody „Ludzie, którzy zmieniają biznes” 2019, przyznawanej przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

GDzik

Grzegorz Dzik

Prezes Zarządu Impel S.A. Jest absolwentem Wydziału Budownictwa Lądowego Politechniki Wrocławskiej. Założyciel największej w Polsce grupy firm specjalizujących się w outsourcingu usług dla przedsiębiorstw i największego polskiego prywatnego pracodawcy. Główny akcjonariusz i Prezes Zarządu spółki giełdowej Impel S.A. Członek Rady Nadzorczej TIM S.A. Aktywny działacz na rzecz środowisk akademickich i gospodarczych (Przewodniczący Rady Uczelni Politechniki Wrocławskiej, Wiceprezydent Pracodawców RP, Członek Rady Federacji Przedsiębiorców Polskich, Przewodniczący Rady Zachodniej Izby Gospodarczej – Pracodawcy i Przedsiębiorcy). Zaangażowany w działalność społeczną i charytatywną (Przewodniczącego Rady Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” oraz Fundacji Ukraina, Członek Rady Społecznej Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego we Wrocławiu, Konsul Honorowy Ukrainy we Wrocławiu).

photo-zofdzi

Zofia Dzik

Innowator i przedsiębiorca społeczny, inwestor, Fundator Fundacji Humanites, pionier rynku direct w CEE (m.in. CEO TU Link4), mentor, juror, członek John Maxwell Team, autorka Modelu Spójnego Przywództwa; dyrektor Akademii Przywództwa liderów Oświaty. Członek rad nadzorczych spółek giełdowych oraz rady Ekspertów Forum Rad Nadzorczych przy GPW. Żona, matka trzech synów lubiąca wędrówki przez pustkowia.

Barbara Fatyga

Prof. dr hab. Barbara Fatyga

Twórczyni Ośrodka Badań Młodzieży, obecnie kierownik Katedry Metod Badania Kultury w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW, prezeska Fundacji Obserwatorium Żywej Kultury – Sieć Badawcza. Twórczyni pierwszej w Polsce specjalizacji „Antropologia Współczesności”. Autorka ponad 300 publikacji naukowych poświęconych młodzieży, stylom życia, metodologii badań, teorii kultury i praktyk kulturalnych. Wraz z Zespołem FOŻK-SB od 2014 roku prowadzi portal wiedzy o kulturze współczesnej: www.ozkultura.pl.

photo-piogos

Piotr Gospodarczyk

Z wykształcenia ekonomista, pedagog, trener biznesu, z zamiłowania muzyk. Prowadzi autorską działalność kulturalno-rozrywkową i edukacyjną – Szkołę Rytmu. Projektuje interdyscyplinarne wykłady, warsztaty, wydarzenia, koncerty dla liderów oświaty i biznesu. Spotkania edukacyjne dla dzieci i młodzieży. Czerpiąc z sensu, znaczenia i roli rytmu w życiu człowieka, wykorzystując w nowatorski sposób muzykę, poprzez metaforę. Współtworzy projekt międzykulturowej orkiestry przy Uniwersytecie Wrocławskim.

anielahejnowska

Aniela Hejnowska

Dyrektor marketingu i operacji w Microsoft Polska, a zarazem członek zarządu firmy. Wcześniej pełniła funkcję International VP w Groupon, gdzie zarządzała zespołem 450 osób na kilku rynkach: francuskim, holenderskim, belgijskim i w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. W firmie telekomunikacyjnej Netia pracowała jako Dyrektor Zarządzający w segmencie małych firm (SOHO/SME). Od lat zaangażowana jest w inicjatywy wspierające kobiety w biznesie. Jest absolwentką Wyższej Szkoły Biznesu w Nowym Sączu, Grenoble Graduate School of Business we Francji oraz The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii.

Pawel Jakubik_profile pic

Paweł Jakubik

Dyrektor ds. Transformacji Cyfrowej w Chmurze / Cloud based Digital Transformation Lead. Od stycznia 2018 roku pełni nową funkcję Dyrektora ds. Transformacji Cyfrowej w Chmurze, członka zarządu w polskim oddziale Microsoft. Poprzednio w ramach polskiego Microsoft przez 4 lata prowadził Dział Usług i Konsultingu. Wspólnie z zespołem odpowiadał za doradztwo, wdrozenia i utrzymanie usług u największych klientów w sektorach: publicznym, bankowości i ubezpieczeń, enbergetycznym i przemysłowym oraz branżach takich jak sprzedaż, dystrybucja i produkcja. Wcześniej prowadził Dział Bankowości i Ubezpieczeń w Microsoft Enterprise – dziale, który zajmował się obsługą największych polskich banków i firm ubezpieczeniowych.

DorotaLisowska

Dorota Lisowska

Fundator i Prezes Fundacji Laboratorium Edukacyjne Edulab, współzałożycielka i wicedyrektor Niepublicznej Szkoły Podstawowej Edulab, pracowała dla administracji publicznej, biznesu i organizacji pozarządowych, specjalista w zakresie wdrażania projektów, korporacyjnej odpowiedzialności biznesu oraz komunikacji, trenerka umiejętności wychowawczych, absolwentka APLO I i APLO II, żona, mama dwójki nastolatków, siostra, córka, przyjaciółka.

AdamMarciniakfin

Adam Marciniak

Wiceprezes Zarządu Banku PKO BP nadzorujący Obszar Informatyki.
Z Grupą Kapitałową PKO Banku Polskiego związany od 2011 roku – w latach 2011-2017 dyrektor Pionu Rozwoju i Utrzymania Aplikacji PKO Banku Polskiego, od 2011 do 2014 wiceprezes Inteligo Financial Services SA., do 2017 Członek Rady Nadzorczej PKO Banku Hipotecznego SA i obecnie Przewodniczący Rad Nadzorczych: PKO BP Finat Sp. z o.o. oraz Operator Chmury Krajowej Sp z o.o. Wcześniej Dyrektor Operacyjny Biura Rozwoju i Zarządzania Kanałami Elektronicznymi w banku Pekao SA oraz Dyrektor Departamentu Informatyki w Centralnym Domu Maklerskim Pekao SA. Przewodniczy prezydium Rady ds. Bankowości Elektronicznej przy Związku Banków Polskich.

DorotaPiotrowska

Dorota Piotrowska

Head of People w Netguru, odpowiedzialna za budowanie “Employee Value Proposition” w celu przyciągnięcia najlepszych talentów. Odpowiada za rekrutację, wiedzę i rozwój, HR Business Partnering, budowanie społeczności i zaangażowania, CSR oraz strategię wyróżnień i wynagrodzeń. Pracuje w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim od 2005 roku. Jest certyfikowanym praktykiem ds. projektowania i rozwoju organizacji (Level 7 CIPD Award, Wielka Brytania) oraz Certified Diversity Professional (USA).W latach 2014-2017 prowadziła też wielokrotnie nagrodzony projekt TAKpełnosprawni (www.tekpełnospawni.pl). i była aktywnym członkiem Rady Różnorodności przy Konfederacji Lewiatan. Jej zainteresowania koncentrują się na budowaniu rozwijających się, zdalnych i inkluzywnych organizacji.

JoannaRubin

Joanna Rubin

Dziennikarka współpracująca z wieloma redakcjami, m. in. Forbes Women, HBRP, Puls Biznesu i Onet. Blogerka (www.nakawie.pl), zawsze zaciekawiona przedsiębiorczością i zmianami na rynku pracy w związku z rewolucją technologiczną. Autorka książki “Twarze polskiego biznesu. Rozmowy Na Kawie” z wywiadami z czołowymi twórcami polskiego biznesu. Współorganizowała popularnonaukową konferencję TEDxPoznań. Przez blisko 10 lat była zawodowo związana z instytucjami finansowymi. Podpisuje się pod słowami prelegentki TED, Brene Brown: “Wrażliwość nie jest oznaką słabości. To matka kreatywności, innowacji i zmian.”

ASeweryn

Andrzej Seweryn

Aktor i reżyser teatralny oraz filmowy; pedagog. Odznaczony Orderem Sztuk Pięknych i Nauk Humanistycznych, Legią Honorową Republiki Francuskiej, Złotym Medalem Gloria Artis – Zasłużony Kulturze Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Krzyżem Komandorskim Orderu Odrodzenia Polski. Jako trzeci cudzoziemiec w historii, otrzymał angaż do słynnej paryskiej Comédie Française. Od 1 stycznia 2011 roku jest Dyrektorem Naczelnym Teatru Polskiego w Warszawie, gdzie gra i reżyseruje. Jego niezapomniane role w polskim kinie to m.in. : Sędzia w „Panu Tadeuszu” i Rejent Milczek w „Zemście” A. Wajdy, Stefan Wyszyński w filmie Teresy Kotlarczyk pt. „Prymas. Trzy lata z tysiąca”, czy Zdzisław Beksiński w „Ostatniej rodzinie” Jana P. Matuszyńskiego.

Wiktor-Szmidt-400x400

Wiktor Schmidt

Executive Chairman i współzałożyciel Netguru – firmy oferującej usługi doradztwa, tworzenia oprogramowania oraz projektowania produktów cyfrowych.Pod jego kierownictwem Netguru stało się jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie, wyróżnioną m.in. przez Financial Times, Deloitte i Forbes. Obecnie firma ma na koncie ponad 600 ukończonych projektów i zatrudnia ponad 600 osób pracujących zdalnie lub w jednym z dziewięciu biur. Jest również aktywnym inwestorem w kilku startupach technologicznych, w tym Joymile i Lever, oraz członkiem rady nadzorczej Ten Square Games, studia tworzącego gry w modelu free-to-play. Jest również zaangażowany w europejską społeczność startupową poprzez mentoring i aktywny udział w takich organizacjach jak YPO, Hive61 i Startup Weekend.Uzyskał tytuł magistra automatyki i robotyki na Politechnice Poznańskiej.

Józef Wancer

Józef Wancer

Przewodniczący Rady Nadzorczej Banku BNP Paribas S.A. Wcześniej prezes Zarządu Banku BGŻ BNP Paribas S.A., a także prezes Zarządu Banku BGŻ. Przez blisko 25 lat był związany z Citibankiem jako wiceprezes oraz pełniąc funkcje kierownicze w filiach banku w Japonii, Austrii, Wielkiej Brytanii i Francji. Piastował stanowiska kierownicze, zasiadał w radach nadzorczych lub doradzał wiodącym spółkom w Polsce – przez lata związany z Bankiem Rolno-Przemysłowym, Powszechnym Bankiem Kredytowym (PBK), Raiffeisen Centrobankiem w Warszawie, Bankiem BPH i Alior Bankiem. Współpracował także z Legler Polonia i Deloitte. Absolwent ekonomii w City College Uniwersytetu Nowojorskiego oraz zarządzania i stosunków interpersonalnych na Uniwersytecie Webster w Wiedniu. Odznaczony Złotym Krzyżem Zasługi oraz Orderem Odrodzenia Polski Polonia Restituta za wybitne osiągnięcia w dziedzinie bankowości w okresie transformacji.

RomanWieczorek

Roman Wieczorek

Prawnik specjalizujący się w prawie gospodarczym. W latach 1998-2016 związany z firmą Skanska – jedną z największych grup budowlano-deweloperskich na świecie (z grupy Fortune 500), jako Prezes Zarządu Skanska SA w Polsce, następnie Wiceprezes Wykonawczy Zarządu Światowego Grupy Skanska w Sztokholmie oraz Prezes Zarządu Skanska Czechy i Słowacja. Członek m.in. Rady Doradców Bonnier Group Polska (wydawca Pulsu Biznesu) oraz Międzynarodowej Rady Doradców CEELI. W 2017 roku zakończył karierę zawodową. Prelegent, wykładowca w tematach dotyczących przywództwa, zarządzania, etyki i wartości w biznesie. Członek Rady Instytutu Humanites.

A. Wyczlińska zdjęcie_ (002)

Anna Wyczlińska

Dyrektor Zespołu Szkół nr 8 we Wrocławiu. Doświadczony pedagog i nauczyciel, zarówno w pracy z dziećmi, młodzieżą, jak i z osobami dorosłymi, znający specyfikę pracy w szkolnictwie. Zarządza ludźmi i placówką w oparciu o współpracę ze środowiskiem edukacyjnym, artystycznym i naukowym. Ukończyła Akademię Przywództwa Liderów Oświaty I i II zorganizowaną przez Instytut Humanites i Akade-mię Psychologii Przywództwa Values. Absolwentka Szkoły Trenerów I Stopnia prowadzonej przez Ośrodek Doradczo-Szkoleniowy w Wałbrzychu i STREFĘ POTENCJAŁU. Absolwentka Studiów Podyplomowych na Uniwersytecie Wrocławskim w zakresie Pedagogiczne-go Kształcenia Ustawicznego w specjalności: Menadżer Placówek Kształcenia Ustawicznego.

AWysmolek

Prof. dr hab. Andrzej Wysmołek

Pracuje na Wydziale Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego, w Zakładzie Fizyki Ciała Stałego. Jest także Przewodniczącym Oddziału Warszawskiego Polskiego Towarzystwa Fizycznego i opiekuje się projektami studenckimi Makerspace@UW. Stypendysta Fundacji na rzecz Nauki Polskiej oraz Fundacji Alexandra von Humboldta, odbył też wiele staży naukowych, m.in. w Instytucie Maxa Plancka w Stuttgarcie i High Magnetic Field Laboratory w Grenoble. Jego działalność badawcza skupia się na grafenie i jego pochodnych, układach hybrydowych grafenu z kryształami dwuwymiarowymi. Popularyzator fizyki, jest m.in. jednym z pomysłodawców Letniej Szkoły Fizyki dla młodzieży. Laureat wielu nagród naukowych Rektora Uniwersytetu Warszawskiego, a także – w 2014 – Nagrody m. st. Warszawy za popularyzowanie fizyki i współpracę z Biurem Edukacji m. st. Warszawy.

Ewa Zborowska

Ewa Zborowska

Senior Research Manager, IDC. Analityk rynku IT z ponad 15-letnim doświadczeniem na polskim i europejskim rynku ICT. Zajmuje się tematami usług IT i chmury. W 2018 roku dołączyła do europejskich zespołów analityków IDC specjalizujących się w chmurze i sztucznej inteligencji. Jest autorką wielu publikacji i raportów rynkowych. Uczestniczy w projektach doradczych IDC w Polsce i Europie. Absolwentka Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku Zarządzanie oraz studiów podyplomowych z zakresu prognozowania i foresightu w Collegium Civitas w Warszawie. Uważa, że wiedza na temat technologii jest niezbędna, abyśmy mogli wymagać odpowiedzialności od firm i organizacji tworzących i wykorzystujących technologie.

AgnieszkaZak

Agnieszka Żak

Dyrektor Zespołu Szkół im. Jana Kasprowicza w Jelczu – Laskowicach, w którym skutecznie łączy biznes z edukacją stawiając na kształcenie branżowe, techniczne i wielokulturowe uczniów. Absolwentka Filologii Angielskiej oraz podyplomowych stu­diów z zakresu psychologiczno – pedagogicznych kompetencji nauczycielskich na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła studia MBA (Master of Business Administration) na Politechnice Wrocławskiej oraz Akademię Przywództwa Liderów Oświaty w Warszawie (APLO I i II). Egzaminator OKE z języka angielskiego oraz międzynarodowych egzaminów TOEFL. Lubi wyzwania, wierzy w człowieka, poszukująca. Uwielbia pracę z młodzieżą, ważki, lawendę. Kocha Mazury.

Są rzeczy, których nie możesz zdelegować…

Wyzwaniem współczesności jest konieczność wiązania wysokich kompetencji zawodowych z coraz szerszą świadomością
odpowiedzialności za świat bliski i daleki…
Tworząc odpowiednią kulturę firmy, tworzymy też fundament dla rozwoju młodego pokolenia.
Czego od nas – jako rodziców, pracodawców – potrzebują młodzi?
Zrealizowałeś się, profesjonalnie osiągnąłeś więcej niż zakładałeś, ale nadal masz poczucie, że brakuje Ci czegoś istotnego?
Konferencja dla Liderów, którzy wierzą, że miarą prawdziwego sukcesu w życiu jest zarówno wynik firmy, jak i jakość życia
osób ten wynik tworzących.

ORGANIZATOR

Instytut Humanites
Tel.: 504 144 784, 502 024 981
E-mail: biuro@humanites.pl

Instytut Humanites. Dochody z organizacji Konferencji zostaną przeznaczone na realizację celów statutowych Instytutu Humanites, w szczególności na dofinansowanie Akademii Przywództwa Liderów Oświaty. Fundacja wsparła do tej pory rozwój około 500 dyrektorów szkół z całej Polski. Szkoła jest taka jak jej dyrektor. Fundacja zainicjowała systemowe działania na rzecz przywództwa w edukacji. Zmiana jakości przywództwa w szkołach jest, w naszej ocenie, dźwignia zmiany jakości całego systemu. Bo szkołę tworzą ludzie!

CELE KONFERENCJI WSPIERAJĄ